.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین اظهارات نماینده مردم نوشهر و چالوس ؛
از خداحافظی استاندار تا انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران !
شمال نیوز : عضو مجمع نمایندگان مازندران همچنین با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد در مازندران با بیان اینکه از مجمع نمایندگان در این زمینه نظر خواسته نشده است گفت: ای کاش قبل از این انتصاب، حداقل یک سرپرست انتخاب می شد تا پس از بررسی دقیق نسبت به انتخاب مدیرکل جدید اقدام می شد .....
از خداحافظی استاندار تا انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران !

شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را سبب پویایی و بهره گیری از نیروی جوان در دولت دانست و گفت: خداحافظی استاندار مازندران از دولت بعید است.

به گزارش شمال نیوز،قاسم احمدی با بیان اینکه اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان سبب خداحافظی بسیاری از بدنه دولت و دستگاه های اجرایی می شود اظهار داشت: این امر موجب می شود تا نیروهای جوان وارد بدنه دولت شوند و به چابک سازی دولت کمک می کندد.

وی ادامه داد: قرار نیست تا آخر از ظرفیت افراد بازنشسته در دستگاه های اداری استفاده کنیم و بالاخره باید این افراد جایشان را به جوانان بدهند و با اصلاح قانون و پس از تصویب در شورای نگهبان، برخی استانداران و افراد بازنشسته از بدنه دولت جدا می شوند.

احمدی در پاسخ به اینکه آیا استاندار مازندران نیز مشمول این قانون خواهد شد گفت: باید سوابق کاری آقای اسلامی بررسی شود و ببینیم آیا ایشان بازنشسته هستند یا خیر، اما احتمال اینکه وی مشمول این قانون نشود وجود دارد و خداحافظی وی از دولت و استان بعید است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در پاسخ به مستثنی شدن نمایندگان مجلس از قانون منع بازنشستگان یادآور شد: به دلیل آنکه در قانون اساسی شرط سنی برای نمایندگی درنظر گرفته شده است بنابراین نمی توان مخالف قانون اساسی عمل کرد و نمایندگان از قانون مصوب روز قبل مجلس مستثنی شدند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران همچنین با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد در مازندران با بیان اینکه از مجمع نمایندگان در این زمینه نظر خواسته نشده است گفت: ای کاش قبل از این انتصاب، حداقل یک سرپرست انتخاب می شد تا پس از بررسی دقیق نسبت به انتخاب مدیرکل جدید اقدام می شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.